Okalewo 11.06.2024 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ORAZ ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zadania: "Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego pw Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie
Zamawiający tj. parafia Rzymskokatolicka pw. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie, Okalewo 139, 87-510 Skrwilno informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty, którego dokonano w oparciu o kryterium określone w pkt. 3 zapytania - tj. cena brutto 80%, doświadczenie wykonawcy - 20 %.
W toku prowadzonego postępowania wpłynęły dwie oferty złożone przez:
1. Zakład Ogólnobudowlany KONCEPT Dariusz Talkowski, Młynkowo 2, 86 - 010 Koronowo. Cena brutto: 150 000 zł. Doswiadczenie wykonawcy: maksymalna ilość wymagana w zapytaniu tj. 15
2. Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski ul. Wojska Polskiego 14, 78 - 530 Wierzchowo. Cena brutto: 99 360,00 zł. Doświadczenie wykonawcy: 5 projektów.
KRYTERIUM WYBORU OFERTY
1. Zakład Ogólnobudowlany KONCEPT Dariusz Talkowski, Młynkowo2 86-010 Koronowo
Kryterium cena brutto - 52,99%
Kryterium doświadczenie wykonawcy - 20 %
Łączna liczba punktów - 72,99%
2. Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski, ul. Wojska Polskiego 14, 78-530 Wierzchowo.
Kryterium cena brutto - 80%
Kryterium doświadczenie wykonawcy - 6,67%
Łączna liczba punktów - 86,67%
Wybrana została oferta złożona przez:
Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski, ul. Wojska Polskiego 14 78-530 Wierzchowo z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 99360 zł brutto (dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt zł 0/100)
Ks. Paweł Gniadkowski
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Administratorem danych podmiotów zgłaszających się do przetargu będzie tylko i wyłącznie Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie w osobie ks. proboszcza Pawła Gniadkowskiego, a dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia.
………………………………………………...
data i podpis wyrażający zgodę
ZADANIE INWESTYCYJNE POLSKIEGO ŁADU
KOŚCIÓŁ OKALEWO
UMOWA Nr ………
zawarta w dniu …………………...………… r. w Skrwilnie
pomiędzy:
I. Parafią p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie, Okalewo 139, 87-510 Skrwilno NIP: …………………...; reprezentowaną przez Księdza Proboszcza – …………………………………………..
zwaną „Zamawiającym”,
II. a ……………………………………………………………………………………………………………...
prowadzącym działalność na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej / Nr KRS …………………………………… (wg właściwego rejestru)
NIP: ………………………………………………………………………………..
zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
- …………………………………………………………………………………...
W wyniku wyboru oferty w postępowaniu zakupowym zawarto umowę o następującej treści:
§ 1
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem i kosztorysem dla zadania pod nazwą: „ Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. ”
2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących opracowań:
a) dokumentacji projektowej,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiaru robót,
d) kosztorysu inwestorskiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszego zamówienia dysponując odpowiednią wiedzą, bazą i środkami, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
4. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami.
5. Dokumentacja musi uwzględniać przepisy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas realizacji prac.
6. Rozwiązania projektowe muszą uwzględniać zasady dobrych praktyk możliwe do stosowania w celu minimalizacji negatywnych wpływów inwestycji na środowisko.
7. Przedmiar robót musi zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych.
8. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania wynikające z obowiązujących aktów prawnych i przepisów szczegółowych, w tym: - Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami, - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roli w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.
§ 2 Obowiązki Wykonawcy
1. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z postanowieniami umownymi i wytycznymi do projektowania oraz zgodnie z obowiązującym prawem, w tym przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i normami;
b) przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy.
c) zagwarantowania Zamawiającemu możliwości sprawdzenia i bieżącej kontroli postępu prac związanych z wykonaniem umowy;
d) informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość lub termin zakończenia jakiegokolwiek elementu prac będących przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni od dnia zaistnienia okoliczności;
e) pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich opinii, uzgodnień oraz materiałów potrzebnych do wykonania opracowania;
f) odbycia wizji lokalnej przy udziale Zamawiającego;
g) dokonania badań, wierceń, pomiarów itp. we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia przewidzianego niniejszą umową;
h) sporządzenia, w chwili przystąpienia do projektowania, dokumentacji fotograficznej terenu lub obiektu, którego dotyczy projekt i szczegółów terenu, dokumentacji fotograficznej prac badawczych, odkrywek, wierceń, sondowań itp. wykonanych na obiekcie oraz terenie - dokumentacja fotograficzna musi odzwierciedlać stan techniczny i położenie obiektu w chwili projektowania w celu późniejszych porównań i ocen - wraz z opisem;
i) dokonania szczegółowej inwentaryzacji uszkodzeń, z określeniem badanych elementów, sporządzenia dokumentacji fotograficznej wraz z opisem, która musi odzwierciedlać stan techniczny w chwili przystąpienia do projektowania oraz przeprowadzenia badań wytrzymałościowych;
j) określenia przyczyn i parametrów czynników powodujących degradację istniejących budowli;
k) konsultowania na bieżąco z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań;
l) udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań na każde żądanie Zamawiającego;
m) uzgodnienia z Zamawiającym Koncepcji rozwiązań projektowych;
n) unikania używania w projekcie nazw firmowych (wskazywania znaków towarowych) materiałów, maszyn i urządzeń, zamieszczając jedynie żądane parametry w/w składników projektu, w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów;
o) odniesienia się w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyłącznie do robót związanych z konkretnym opracowaniem i nie umieszczania zbędnych treści niezwiązanych z przedmiotem umowy;
p) sporządzenia przedmiaru robót budowlanych i kosztorysu inwestorskiego,
q) do dołączenia oświadczenia, że wszystkie czynności wykonane są zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami oraz są przydatne do celu jakiemu mają służyć;
r) udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania dotyczące opracowania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia;
2. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność, a w szczególności odpowiada za rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach techniczno-budowlanych i jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia powyższych wad na własny koszt.
3. Jeżeli dokumentacja projektowa zawiera błędy uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest w wyznaczonym terminie do naniesienia w dokumentacji stosownych poprawek i uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
4. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, prowadzonej na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej okaże się, że wskutek ukrytych wad, błędów lub braków projektowych konieczne stało się wykonanie robót dodatkowych, Wykonawca zapłaci odszkodowanie pokrywające wysokość kosztów związanych z tymi robotami.
§ 3 Terminy realizacji umowy
1. Termin wykonania wszystkich obowiązków przewidzianych umową określony zostaje następująco: wykonanie kompletnych Opracowań, o których mowa w §1, w terminie do 15.10.2024r.
§ 4 Wynagrodzenie i rozliczenie
§ 5 Kary umowne
§ 6 Rękojmia i gwarancja
7 dni licząc od daty pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas usunięcia wad i usterek.
§ 7 Rozstrzyganie sporów
1. Jeżeli powstaną spory dotyczące wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający i Wykonawca dołożą wszelkich starań, by rozwiązać je pomiędzy sobą.
2. Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów, których Strony nie rozwiążą w sposób, o którym mowa w ust. 1, będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, maja zastosowanie przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo Budowlane oraz Ustawy o prawach autorskich i pokrewnych, a także innych właściwych przepisów prawa.
§ 8 Postanowienia końcowe
l. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,po jednym dla każdej ze stron.
2. Załącznikami do umowy są następujące dokumenty:
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
POSTANOWIENIA DODATKOWE I KOŃCOWE
……………………………… …………………..…………
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
ZADANIE INWESTYCYJNE Z POLSKIEGO ŁADU
KOŚCIÓŁ OKALEWO
FORMULARZ OFERTOWY
……………………………
Pieczęć Wykonawcy
PARAFIA P.W. MATKI
BOSKIEJ SZKAPLERZNEJ
W OKALEWIE
OKALEWO 139
87-510 SKRWILNO
(dane zamawiającego)
Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. ”
Cenę netto ……………………… słownie netto: ………………………………………………………
Cenę brutto ……………………. słownie brutto: ……………………………………………………..
Podatek VAT ………………….. słownie podatek VAT ……………………………………………..
a/ termin wykonania zamówienia 15.10.2024r.
b/ posiadamy doświadczenie z realizacji zadań prowadzonych na obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru – potwierdzonych stosownymi dokumentami dołączonymi do niniejszego formularza.
a/ zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,
b/ zapoznaliśmy się z projektem umowy i nie wnosimy do niego uwag,
a/ ………………………………………………………………………..
b/ ……………………………………………………………………….
c/ ………………………………………………………………………
Miejscowość, data /podpis upoważnionego Wykonawcy/
Okalewo, 07.05.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zadania: „ Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie”
1. Zamawiający:
Parafia p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie, Okalewo 139, 87-510 Skrwilno
2. Tryb i rodzaj udzielonego zamówienia:
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Skrwilno.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
od podpisania umowy z Wykonawcą do 15.10.2024r.
Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia osobiście lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej / kurierskiej w siedzibie zamawiającego tj: 87-510 Skrwilno, Okalewo 139, w terminie do dnia 10 czerwca 2024r. do godz. 10:00 z dopiskiem: „ Oferta na przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. ”. Decyduje data wpływu oferty do siedziby zamawiającego.
1. Cena brutto – 80%
2. doświadczenie wykonawcy – 20 % ( liczba wykonanych prac na zabytkach wpisanych do rejestru podana w szt. minimum 1 – maksymalnie 15 szt)
Sposób przyznawania punktów dla wskazanych kryteriów:
1.cena: cena najniższa
______________ x 100 x 80 %
cena badana
2. doświadczenie:
ilość wykonanych prac wskazanych w ofercie badanej w szt
_________________________________________________ x 100 x 20%
najwyższa ilość wykonanych prac w złożonych ofertach w szt
Ks. Paweł Gniadkowski, tel: 504-136-485
/ks. Paweł Gniadkowski/
Załączniki:
- formularz ofertowy
- wzór umowy z wykonawcą
Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie