Okalewo 11.06.2024 r.

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ORAZ ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zadania: "Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego pw Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie

 

Zamawiający tj. parafia Rzymskokatolicka pw. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie, Okalewo 139, 87-510 Skrwilno informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty, którego dokonano w oparciu o kryterium określone w pkt. 3 zapytania - tj. cena brutto 80%, doświadczenie wykonawcy - 20 %.

 

W toku prowadzonego postępowania wpłynęły dwie oferty złożone przez:

 

1. Zakład Ogólnobudowlany KONCEPT Dariusz Talkowski, Młynkowo 2, 86 - 010 Koronowo. Cena brutto: 150 000 zł. Doswiadczenie wykonawcy: maksymalna ilość wymagana w zapytaniu tj. 15

 

2. Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski ul. Wojska Polskiego 14, 78 - 530 Wierzchowo. Cena brutto: 99 360,00 zł. Doświadczenie wykonawcy: 5 projektów.

 

KRYTERIUM WYBORU OFERTY

 

1. Zakład Ogólnobudowlany KONCEPT Dariusz Talkowski, Młynkowo2 86-010 Koronowo

 

Kryterium cena brutto - 52,99%

Kryterium doświadczenie wykonawcy - 20 %

Łączna liczba punktów - 72,99%

 

2. Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski, ul. Wojska Polskiego 14, 78-530 Wierzchowo.

 

Kryterium cena brutto - 80%

Kryterium doświadczenie wykonawcy - 6,67%

Łączna liczba punktów - 86,67%

 

Wybrana została oferta złożona przez:

Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski, ul. Wojska Polskiego 14 78-530 Wierzchowo z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 99360 zł brutto (dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt zł 0/100)

 

Ks. Paweł Gniadkowski

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

 

 

 

Administratorem danych podmiotów zgłaszających się do przetargu będzie tylko i wyłącznie Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie w osobie ks. proboszcza Pawła Gniadkowskiego, a dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia.

 

 

………………………………………………...

data i podpis wyrażający zgodę

ZADANIE INWESTYCYJNE POLSKIEGO ŁADU

 

KOŚCIÓŁ OKALEWO

 

 

       

       
       
 

 

 

 

UMOWA Nr ………

 

 

zawarta w dniu …………………...………… r. w Skrwilnie

 

pomiędzy:

 

I. Parafią p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie, Okalewo 139, 87-510 Skrwilno NIP: …………………...; reprezentowaną przez Księdza Proboszcza – …………………………………………..

zwaną „Zamawiającym”,

 

II. a ……………………………………………………………………………………………………………...

prowadzącym działalność na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej / Nr KRS …………………………………… (wg właściwego rejestru)

NIP: ………………………………………………………………………………..

zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:

- …………………………………………………………………………………...

 

W wyniku wyboru oferty w postępowaniu zakupowym zawarto umowę o następującej treści:

 

§ 1

Przedmiot umowy

1. Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem i kosztorysem dla zadania pod nazwą: Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. ”

2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących opracowań:

a) dokumentacji projektowej,

b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

c) przedmiaru robót,

d) kosztorysu inwestorskiego.

3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszego zamówienia dysponując odpowiednią wiedzą, bazą i środkami, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej.

4. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami.

5. Dokumentacja musi uwzględniać przepisy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas realizacji prac.

6. Rozwiązania projektowe muszą uwzględniać zasady dobrych praktyk możliwe do stosowania w celu minimalizacji negatywnych wpływów inwestycji na środowisko.

7. Przedmiar robót musi zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych.

8. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania wynikające z obowiązujących aktów prawnych i przepisów szczegółowych, w tym: - Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami, - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roli w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.

§ 2 Obowiązki Wykonawcy

1. Wykonawca zobowiązany jest do:

a) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z postanowieniami umownymi i wytycznymi do projektowania oraz zgodnie z obowiązującym prawem, w tym przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i normami;

b) przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy.

c) zagwarantowania Zamawiającemu możliwości sprawdzenia i bieżącej kontroli postępu prac związanych z wykonaniem umowy;

d) informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość lub termin zakończenia jakiegokolwiek elementu prac będących przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni od dnia zaistnienia okoliczności;

e) pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich opinii, uzgodnień oraz materiałów potrzebnych do wykonania opracowania;

f) odbycia wizji lokalnej przy udziale Zamawiającego;

g) dokonania badań, wierceń, pomiarów itp. we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia przewidzianego niniejszą umową;

h) sporządzenia, w chwili przystąpienia do projektowania, dokumentacji fotograficznej terenu lub obiektu, którego dotyczy projekt i szczegółów terenu, dokumentacji fotograficznej prac badawczych, odkrywek, wierceń, sondowań itp. wykonanych na obiekcie oraz terenie - dokumentacja fotograficzna musi odzwierciedlać stan techniczny i położenie obiektu w chwili projektowania w celu późniejszych porównań i ocen - wraz z opisem;

i) dokonania szczegółowej inwentaryzacji uszkodzeń, z określeniem badanych elementów, sporządzenia dokumentacji fotograficznej wraz z opisem, która musi odzwierciedlać stan techniczny w chwili przystąpienia do projektowania oraz przeprowadzenia badań wytrzymałościowych;

j) określenia przyczyn i parametrów czynników powodujących degradację istniejących budowli;

k) konsultowania na bieżąco z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań;

l) udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań na każde żądanie Zamawiającego;

m) uzgodnienia z Zamawiającym Koncepcji rozwiązań projektowych;

n) unikania używania w projekcie nazw firmowych (wskazywania znaków towarowych) materiałów, maszyn i urządzeń, zamieszczając jedynie żądane parametry w/w składników projektu, w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów;

o) odniesienia się w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyłącznie do robót związanych z konkretnym opracowaniem i nie umieszczania zbędnych treści niezwiązanych z przedmiotem umowy;

p) sporządzenia przedmiaru robót budowlanych i kosztorysu inwestorskiego,

q) do dołączenia oświadczenia, że wszystkie czynności wykonane są zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami oraz są przydatne do celu jakiemu mają służyć;

r) udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania dotyczące opracowania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia;

2. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność, a w szczególności odpowiada za rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach techniczno-budowlanych i jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia powyższych wad na własny koszt.

3. Jeżeli dokumentacja projektowa zawiera błędy uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest w wyznaczonym terminie do naniesienia w dokumentacji stosownych poprawek i uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.

4. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, prowadzonej na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej okaże się, że wskutek ukrytych wad, błędów lub braków projektowych konieczne stało się wykonanie robót dodatkowych, Wykonawca zapłaci odszkodowanie pokrywające wysokość kosztów związanych z tymi robotami.

 

§ 3 Terminy realizacji umowy

 

1. Termin wykonania wszystkich obowiązków przewidzianych umową określony zostaje następująco: wykonanie kompletnych Opracowań, o których mowa w §1, w terminie do 15.10.2024r.

 

§ 4 Wynagrodzenie i rozliczenie

  1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: …………………………………….. zł netto powiększone o podatek VAT w wysokości …………….. zł, co stanowi łącznie kwotę ………………………...brutto (słownie: ………………………………….) zgodnie ze złożoną ofertą.
  2. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust 1. obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zadania w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
  3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu.
  4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 będzie płatne na podstawie faktury VAT końcowej. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie wykonanie dokumentacji projektowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem.
  5. Faktura zostanie wystawiona na następującą jednostkę: Parafia pw. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie, Okalewo 139, 87-510 Skrwilno.
  6. Płatność za fakturę VAT, o której mowa w ust. 4 będzie dokonywana przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie do 35 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego i po spełnieniu warunków wyżej opisanych. Przy czym wkład własny min. 2%, tj: …………………. będzie płatny w terminie do 5 dni roboczych.
  7. Opóźnienie w zapłacie należności spowoduje obowiązek zapłaty odsetek ustawowych.

§ 5 Kary umowne

  1. Strony zastrzegają prawo naliczania kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy.
  2. Kary będą naliczane w następujących przypadkach w wysokościach:
  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
  1. za każdy dzień zwłoki w wykonywaniu przedmiotu umowy w stosunku do nieprzekraczalnego terminu realizacji wskazanego w § 3 umowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia określonego w § 4 umowy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki; termin zwłoki liczony będzie od następnego dnia terminu ustalonego na zakończenie wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1,
  2. za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto określonego w § 4 Umowy,
  3. za odstąpienie przez Wykonawcę od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto określonego w § 4 Umowy,
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody oraz utraconych korzyści.
  2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenia z wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 umowy, należności Zamawiającego z tytułu naliczonej kary umownej.
  3. Zapłacenie kary umownej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku realizacji Umowy.

§ 6 Rękojmia i gwarancja

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy, stwierdzone w toku czynności odbioru i powstałe w okresie rękojmi, a także gwarancji trwającej przez okres 3 lat licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.
  2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie

7 dni licząc od daty pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas usunięcia wad i usterek.

  1. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
  2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy na zasadach ogólnych.
  3. Okres odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi oraz gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego.
  4. Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi.
  5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, wówczas Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy.

 

§ 7 Rozstrzyganie sporów

1. Jeżeli powstaną spory dotyczące wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający i Wykonawca dołożą wszelkich starań, by rozwiązać je pomiędzy sobą.

2. Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów, których Strony nie rozwiążą w sposób, o którym mowa w ust. 1, będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, maja zastosowanie przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo Budowlane oraz Ustawy o prawach autorskich i pokrewnych, a także innych właściwych przepisów prawa.

 

 

§ 8 Postanowienia końcowe

l. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,po jednym dla każdej ze stron.

2. Załącznikami do umowy są następujące dokumenty:

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                               WYKONAWCA

 

POSTANOWIENIA DODATKOWE I KOŃCOWE

  1. Wszelkie, nieoczekiwane odkryte na terenie budowy, wykopaliska o znaczeniu historycznym lub innym czy tez o znacznej wartości zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o wszelkich odkryciach tego typu i zastosować się do wskazówek dotyczących obchodzenia się z nimi.
  2. Przy realizacji niniejszej Umowy mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustaw Prawo budowlane.
  4. W przypadku zaistnienia pomiędzy stronami sporu wynikającego z umowy lub pozostającego w związku z umową, strony zobowiązują się do jego rozwiązania w drodze mediacji. Mediacja prowadzona będzie przez Mediatorów Stałych Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej 
  5. Polskiej zgodnie z Regulaminem tego Sądu.
  6. Wszelkie spory wynikające z umowy lub pozostające w związku z umową będą rozstrzygane zgodnie z regulaminem Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, przez arbitrów wyznaczonych zgodnie z tym Regulaminem.
  7. Rozstrzyganie sporów wynikłych przy wykonywaniu niniejszej umowy strony umowy zgodnie poddają sądowi właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
  8. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa egzemplarze otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca

………………………………                                          …………………..…………

ZAMAWIAJĄCY                                                       WYKONAWCA

 

 

 

 

 

ZADANIE INWESTYCYJNE Z POLSKIEGO ŁADU

 

KOŚCIÓŁ OKALEWO

 

 

 

       

       
       

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

……………………………

Pieczęć Wykonawcy

 

PARAFIA P.W. MATKI

BOSKIEJ SZKAPLERZNEJ

W OKALEWIE

 

OKALEWO 139

87-510 SKRWILNO

(dane zamawiającego)

 

 

Nazwa przedmiotu zamówienia:

„Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. ”

 

  1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za:

 

Cenę netto ……………………… słownie netto: ………………………………………………………

 

Cenę brutto ……………………. słownie brutto: ……………………………………………………..

 

Podatek VAT ………………….. słownie podatek VAT ……………………………………………..

 

  1. Akceptujemy:

a/ termin wykonania zamówienia 15.10.2024r.

 

b/ posiadamy doświadczenie z realizacji zadań prowadzonych na obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru – potwierdzonych stosownymi dokumentami dołączonymi do niniejszego formularza.

 

  1. Oświadczamy, że:

a/ zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,

 

b/ zapoznaliśmy się z projektem umowy i nie wnosimy do niego uwag,

 

  1. Ofertę niniejszą składam na kolejno …… ponumerowanych stronach

 

  1. Załączniki do niniejszego formularza stanowią integralną część oferty.

 

a/ ………………………………………………………………………..

 

b/ ……………………………………………………………………….

 

c/ ………………………………………………………………………

 

 

  • ……………………

Miejscowość, data /podpis upoważnionego Wykonawcy/

 

 

ZADANIE INWESTYCYJNE Z POLSKIEGO ŁADU

 

KOSCIÓŁ OKALEWO

 

 

 

 

 

Okalewo, 07.05.2024r.

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zadania: „ Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie”

 

1. Zamawiający:

Parafia p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie, Okalewo 139, 87-510 Skrwilno

2. Tryb i rodzaj udzielonego zamówienia:

  1. niniejsze postępowanie jest prowadzone jako postępowanie zakupowe tj. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru Wykonawcy zadania.
  2. rodzaj zamówienia: usługa.

 

3. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Skrwilno.

 

Specyfikacja przedmiotu zamówienia:

 

  1. opracowanie i przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie.
  1. Termin wykonania zadania:

 

od podpisania umowy z Wykonawcą do 15.10.2024r.

 

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

 

Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia osobiście lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej / kurierskiej w siedzibie zamawiającego tj: 87-510 Skrwilno, Okalewo 139, w terminie do dnia 10 czerwca 2024r. do godz. 10:00 z dopiskiem: „ Oferta na przygotowanie dokumentacji technicznej renowacji kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie. ”. Decyduje data wpływu oferty do siedziby zamawiającego.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

 

1. Cena brutto – 80%

2. doświadczenie wykonawcy – 20 % ( liczba wykonanych prac na zabytkach wpisanych do rejestru podana w szt. minimum 1 – maksymalnie 15 szt)

 

Sposób przyznawania punktów dla wskazanych kryteriów:

 

1.cena: cena najniższa

______________ x 100 x 80 %

cena badana

 

2. doświadczenie:

 

ilość wykonanych prac wskazanych w ofercie badanej w szt

_________________________________________________ x 100 x 20%

najwyższa ilość wykonanych prac w złożonych ofertach w szt

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu:

 

Ks. Paweł Gniadkowski, tel: 504-136-485

 

 

/ks. Paweł Gniadkowski/

 

 

Załączniki:

- formularz ofertowy

- wzór umowy z wykonawcą

 

 

Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej w Okalewie